I Love Europe?

Expressens webbupplaga publicerar idag följande text (jag läser som regel inte skvallernyheter så därför har jag inte läst själva artikeln utan endast ingressen):

Bengtzing påhoppad - på sin egen hemsida "Vad ont det måste göra i deras kroppar att vara elaka!" - Trots Linda Bengtzing framgångar får hon eleka kommentarer i sin gästbok.

Trots sina framgångar? Jag skulle tro att det är just framgångarna som gjort henne till den kändis hon tydligen är vilket i förlängningen medför att puckon som fortfarande tror att Internet gör dem tokanonyma skriver mogna hälsningar i gästboken. Och ja, det stavas tydligen "elaka" ibland och "eleka" ibland.

Min egen åsikt om Bengtzing? Inte min kopp te som det brukar heta.

Till sist vill jag ge ett tips till den gamla hårdrockgruppen Europe. De gjorde en comeback häromåret med en ny platta som jag faktiskt köpte men som snabbt visade sig vara en besvikelse. Skulle de släppa en cover på Christus Sjögrens "I Love Europe" tror jag förstaplatsen på trackslistan åter kunde komma att tillfalla Upplands Väsbys stolthet för första gången sedan... ehm, "The Final Countdown"?

Min favoritfärg just nu är biarritzblå. Det är nog det nya cerise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback