Vill ni se en vit älg?

Här kommer det tråkigaste inlägget hittills i denna blogg. Det kommer inte att innehålla minsta bitterhet, ironi eller cynism. Varför? Jo, jag är helt enkelt på för bra humör för detta. Är det så här en vanlig människa känner sig?

Om bara ett par timmar börjar nämligen min semester! Fåglar ska kvittra och flygplan ska flyga. Kanske hamnar vi på samma flyg som musikmobilanvändande fjortisar men inte ens det kommer jag att reta mig på (eller jo, lite kanske... eller okej då, ganska mycket).

Vill ni lyssna på ett trevligt blandband? Prova
här! Musiken är utvald av yours truly och förhoppningen är att den där sidan ska uppdateras lite då och då. Garanterat R'n'B- och Kent-fritt! Gillar ni inte musiken så har ni fel. Den är svinbra!

Det är inte utan att man tycker lite synd om Christian Olsson.

Slutbabblat. Dra åt skogen med er! Det finns svamp där, och kanske bär. Och en älg. En vit älg!

Kommentarer
Postat av: Humlan

Såg faktiskt en vit ren på vägen mellan Lycksele och Skellefteå idag.

2008-07-28 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback