We is back

Två nyliga iakttagelser:

Vad är det för fel på folk som alltid springer överallt? Då menar jag inte i motionssyfte utan t.ex. i tunnelbanan. Går nästa tåg om en minut kan man ge sig fan på att en massa slipsar och byxdressar kutar förbi i rulltrappan för att hinna pressa sig in i en redan överfull vagn till mer punktliga passagerares missnöje. Själv tar jag tid på mig, kan gå i lugn och ro och placera mig där alla andra inte står, för att två minuter senare lugnt och stilla slå mig ner på en sittplats. Jag vinner, ni stinker.

Slutar de inte spela "Empty Rooms" med Sanna Nielsen på Mix Megapol (som jag, ej av egen vilja ska tilläggas, tvingas lyssna till hela dagen på kontoret) åtta gånger om dagen snart kan det bli så att jag dödar någon. Möjligen mig själv medelst harakiri. Tyckte jag inte låten var kass innan gör jag det definitivt nu. Vad är det för idioter som sitter i beslutsfattande ställningar på reklamradiokanalerna? Det har gjorts miljoner låtar genom åren, så jävla svårt borde det inte vara att variera sig. Ni stinker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback