Nekrofil, seriemördare och kannibal

Familjeliv är en sajt där föräldrar (främst mammor) och folk med barnlängtan dryftar ditt och datt. Inget fel i det. Dock är forumet relativt stort vilket leder till att det drar till sig en hel del suspekta typer (som jag eventuellt kommer att skriva om i ett annat inlägg någon gång, den som lever får se).

Jag är själv inte medlem men brukar då och då kolla på förstasidan där länkar till de "hetaste ämnena" finns. Dessa kan oftast vara ganska roliga att läsa.

Nåväl. Alldeles nyss uppmärksammade jag att de utsett "månadens användare" och att det blivit någon stjärna som tagit sig namnet "Lady Dahmer". Dahmer ja, precis. Jag funderar på att registrera mig som "Miss Ausonius" eller "Mrs Anders Eklund" och se hur mycket uppskattning det röner. Knappast någon skulle jag tro - och då är John Ausonius ("Lasermannen") och Anders Eklund ("Englamannen") ändå småhandlare i branschen om man jämför med Jeffrey Dahmer.

Härlig kille, eller hur?

Slutsats: folk som tar forumnamn efter seriemördare är nog lite slut i huvudet.

Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | Confessions of a Neurotic Attentionwhore

folk som antar saker om folk de inte känner är snarare ganska fördomsfulla!



varför inte lära känna mig eller fråga varför jag tagit namnet innan du avfärdar mig som "slut i huvudet".



Bara ett tips så där. :-)



mvh

Natta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback