Hallå där...

... Tommy de la Fleur, 42, frisör, Liiidingö.


- Det är inte många som vet det men du är faktiskt Tommy i Carolas monsterhit "Tommy Tycker Om Mig". Vad gör du idag?
Jag jobbar som frisör tillsammans med min pojkvän José. Vi har en salong i centrala Stockholm och det är sååå roligt!


- Pojkvän? Där ser man. I Carolas låt beskrivs du ju som en tjejmagnet.
Ja, men jag visste hela tiden att jag gillade killar. Det förvånar mig att ingen insåg det redan då, jag sa ju saker som "fast du är tjej så är du helt okej". Jag antar att den där machogrejen var en fasad, det var inte så inne att vara bög på den tiden.


- Du var alltså aldrig kär i Carola på riktigt?
Nej nej. Men jag gillade hennes illgula tights. Hade jag varit lika självsäker då som nu hade jag köpt ett par likadana!


- Det gick ju rätt bra för Carola sedan. Ångrar du inte att du inte höll fast vid det ni uppenbarligen hade?
Nej. Däremot måste jag berömma Carola för hennes killsmak. Runar, mmm... (här utstöter Tommy ett erotiskt morrande, inte helt olikt ett lejons under parningstiden).


- Till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?
Runar, ingniden i transfetter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-25 @ 12:22:55
Postat av: Klas-Kristian

Gillar du att dra åt helvete? Gör det i så fall och sluta spamma min blogg med skitkommentarer. Det funkar :)

2008-08-25 @ 12:27:24
URL: http://sillpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback