Någon typ av lista

I dag är jag för lat för att hitta på något eget så jag stal helt Monica en idé av en av mina trogna läsare (hon har en egen blogg förresten). När ni har läst det här inlägget kommer ni att känna mig bättre än jag känner mig själv.

Rock out with your cock out!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Salamipizzan jag åt till middag var ganska god.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Vaknade av att jag hörde mig själv snarka och insåg att tjejen i sätet snett emot mig också hört det. Hon såg ganska road ut. Men vad ska man göra på pendeltåget om inte sova?

 
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade flygbusstider. 

Det sista du sa högt:
"Galaxer i mina braxer" precis nu, bara för att kunna skriva det här.

Det senaste någon sa till dig: "Va?" (som svar på ovanstående)

Vad har du druckit idag:
Två glas vatten, 33 cl Coca Cola samt en halvliter belgisk folköl som de hade extrapris på i min lokala Ica-butik. Den smakade inte så mycket. Ölen alltså, inte butiken.

Vad var det senaste du åt:
Bayersk bratwurst (äkta!) med pommes frites och stark ketchup.

Vad var det senaste du köpte: Bayersk bratwurst, pommes frites, bröd och öl på Ica tidigare ikväll.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit?

Vad är det för väder hos dig nu:
Totalt jävla mörker.

Godaste glassmaken:
 Lejonet & Björnens chokladglass. Märket är mycket viktigt! Om tyska skrivregler hade gällt i Sverige hade det förresten stått "glasssmaken" med tre S.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Fan vet.

Sover du tungt
: Är Peter Harryson överviktig?

Drömmer du mardrömmar:
 Inte ofta men visst har det hänt. En gång drömde jag att Mona Sahlin blev statsminister. 

Trivs du med ditt jobb:
Faktiskt.

Favoritklädsel:
Jeans, munkjacka, skatepjuck och min jättetrendiga keps. Och så en rosa latexdräkt ovanpå det. Sexigt.

Favoritlåt just nu: "Riot on Broad Street" med The Mighty Mighty Bosstones. Fråga mig igen i morgon och jag kan ha bytt.  

Vad ser du om du tittar till höger:
 Min sambo sittandes i soffan knappandes på sin dautor.

Vad gör dig glad just nu:
Semester.

Vad ska du göra härnäst:
Titta på det senaste avsnittet av "Amazing Race", förmodligen från sängläge.

Höger- eller vänsterhänt:
Ja.

Humör just nu:
 Extrem ilska.  

Favoritgodis
: Vita kexchokladbollar från den där godisaffären precis bredvid Filmstaden Sergel.

Kläder just nu:
Jeans och T-shirt och så en rosa latexdräkt ovanpå det. Sexigt.

Sommarplaner:
Jobba och resa, oklart vart.

Hur många kuddar sover du med:
Två, annars vaknar jag med huvud- och/eller nackont.

Spelar du något instrument: Inte nu för tiden, nej.

Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska, tveklöst.

Vad är viktigast för dig:
Att pappsen köper en Canada-Goose-jacka åt mig i 18-årspresent. Annars döööör jag, typ.

Är du kittlig:
 Jag vet inte, men antagligen. 

Snarkar du:
 Som ett jävla sågverk.  

Stjärntecken:
Lejon.

Äckligaste insekten:
Trollslända.

Längtar du mest efter just nu: Min förestående invasion av Polen.

Polen ja. Dit, närmare bestämt till Krakow, drar jag samt sambo i morgon. Åter på söndag. Bloggen upphör med andra ord att uppdateras i ett par dagar.

Hej då. Ha så kul på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback