Introduktion

Välkomna till min blogg som fått det sällsynt innovativa namnet "Sillpizza". Fråga mig inte varför då jag inte har något bra svar.

Här kommer jag att skriva vad som faller mig in, precis som majoriteten av bloggare gör. Varför ska ni då läsa just min blogg undrar ni. Ja, den kommer varken att vara bättre eller sämre än andras och då kan ni ju precis lika gärna läsa den i stället för någon annan, eller hur?

Om mig som person finns inte så mycket att säga. Jag är en 26-årig arbetssökande student boende i Västerås med sambo men utan katt. Jag har skostorlek 42 och min favoritfärg är kanske grön, vad vet jag? God mat och god öl tycker jag, till skillnad från äcklig mat och äcklig öl, mycket om. På det världsomspännande datanätet Internet hittas jag oftast lekandes fotbollsmanager på
Hattrick eller uppsnappandes musiktips på last.fm.

Detta om detta. Jag återkommer när jag har något att återkomma med. Må bra!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Om sill tycker jag inte, men däremot pizza. Det händer ibland att husse sticker åt mig en pizzakant. /Tindra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback