AFV

Vill du vinna 10 000 dollar? Jag har ett idiotsäkert tips.

För att kunna genomföra detta behöver du följande:
- Relativt bra kunskaper i amerikansk engelska, gärna någon sydstatsdialekt (Texas?)
- En videokamera
- Ett barn, helst ej äldre än fyra år gammalt
- Ett ganska stort kakfat med Chocolate Chip Cookies
- Internettillgång


Rigga nu upp följande scen:
Ställ kakfatet, välfyllt med kakor, på ett bord.
Ställ barnet i närheten av bordet.
Sätt igång videokameran.
Filma när barnet närmar sig de delikata kakorna.
Zooma gärna in lite (men inte för mycket) när barnet sträcker sig efter en kaka.

När barnet precis är på väg att norpa en kakjävel; säg med din briljanta amerikanska accent följande: "No, you can't do that".
Betrakta hur barnet lite skamset avlägsnar sig från kakfatets omedelbara närhet.
Gå in på
http://abc.go.com/primetime/afv/index?pn=index och välj "Upload Your Video!". (det betyder ungefär "Ladda upp din film"). Ladda upp din film.
Invänta inbjudan till ett av "America's Funniest Home Videos"' studioprogram.
Stråla av glädje när ditt bidrag tilldelas första priset, 10 000 dollar i kontanter!


Bättre än SMS-lån, eller hur?

Denna plan har jag inte provat själv men mina empiriska och väldigt vetenskapliga undersökningar visar att den bör vara idiotsäker. Man kan nämligen ge sig fan på att är det en liten unge med i filmen så vinner den. Faktum är att i det avsnitt av AFV som visades på Femman just idag var det ett klipp precis som det som jag beskrev ovan som tog hem storkovan. Före klassiker som "Ekorrhockey" och "Benlös fluga".

Det är ta mig fan skandal, typ.


Kommentarer
Postat av: Tinna

Haha.. :)
Jag ska lätt leta upp ett barn imorgon och baka kakor. :P
AFV here I come. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback