Förolämpad

I Tjuvlyssnats blogg "Bakom Rubrikerna" fanns idag ett inlägg med den lovande titeln "Ställ frågor och bli förolämpad". Det hela gick ut på att man fick ställa en fråga, vilken som helst, för att få den besvarad med diverse taskigheter.

Jag var på extra bra humör idag och kände att jag skulle må bra av en sund dos ogrundade påhopp så jag skickade naturligtvis in en fråga. Frågan jag ställde var den som vilken annan vettig människa som helst hade ställt, nämligen:


Vem är sötast av Peter Antoine och André "Popsen" Pops? Ni får inte svara Peter Antoine.

Frågan (och svaret) finns att läsa ganska högt upp bland kommentarerna på deras sida. De blev mig inte svaret skyldiga särskilt länge:


Klas-Kristian: André må vara sötast, men vi tycker att Peter Antoine är sexigast, och inbillar oss att han har en härligt tjock bratwurst under sina fyra magar.

Du länkar till en blogg som måste vara bland det fulaste vi sett. Innehållet är så tråkigt att Kafka hade det roligare. Ditt namn tyder på att din mamma var en slampa, och att hon inte var säker om det var Klas eller Kristian som befruktade henne den dagen. Vad som är säkert är att Tjuvlyssnatläsarna från idag ska kalla dig för Kladde. För vi känner oss smutsiga av att läsa din Hitlerpropaganda. Man vill bara tvätta sig efter att ha tagit del av din lilla syreskadade hjärnas tankar. Det är vår önskan att du tar så illa upp av våra åsikter att du slänger dig framför tåget, sjungandes på valfri Ted Gärdestad-låt!!Gärna redan ikväll!

Elakt rykte: André hette egentligen Nilsson i efternamn, men när han blev galgad på ett AIK-fotbollsläger, ploppade det till varje gång galgen åkte ut, och eftersom alla i laget började kalla honom för pop, bestämde han sig för att byta efternamn till Pops.

Grymt! Fult att ge sig på Popsen där på slutet men förolämpningarna mot min person och min blogg höll en åtminstone hyfsad nivå. Litet minus för kommentaren att min blogg är ful, det känns ungefär lika självklart som att säga att Charlotte Perrelli inte är överviktig, men man kan ju inte få allt här i livet.

Helt irrelevant i sammanhanget är att den här jävla skitbloggen (alltså min egen) har haft över 50 unika besökare idag. Hipp hipp hurra för mig och min blogg. Vi är fan bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback