Det är inte min grej att äta påskchoklad

Två kvällstidningsrubriker har fångat mig.

Den här artikeln nådde man genom att klicka på en länk med följande rubrik:

"Det är inte min grej att vara ful" (ett citat av Carolina Gynning, reds anm.)

Nej Carolina, din grej är, som vi alla vet, att vara världens sämsta programledare. Allvarligt, hur man som programansvarig på en TV-kanal kan anställa den människan som programledare är att mysterium av samma dignitet som Bermudatriangeln. Du är kass Carolina. Kass!

Rubrik nummer två leder till den här artikeln, i Expressen:

Barnarbetare gör din påskchoklad

Min fråga är helt enkelt: hur i helvete vet Expressen det? Och om det nu är sant, är det därför massproducerad påskchoklad oftast smakar skit? Lär ungarna göra kvalitetsgodis för bövelen.

Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Rultan

Åhå, jag gillar Gynning. Faktiskt. För att hon är ... ja ... Gynning ...



Dill

2009-04-24 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback