Free nude pictures, lololol

Jag vet att jag tidigare i den här bloggen har nämnt debattsajten Newsmill. I detta inlägg kommer sajten att figurera igen.

En sak jag tycker är tämligen patetisk, och nu kommer jag faktiskt att generalisera utav bara helvete eftersom jag såsom tillhörande det manliga könet tyvärr allt för väl är bekant med detta fenomen, är mäns/killars/pojkars gläfsande över bilder på lättklädda kvinnor. Magasin som Slitz säljer uppenbarligen tillräckligt bra för att gå med vinst och därmed kunna fortsätta komma ut, för att ta ett exempel.

Detta har också tagit sig andra uttryck. På i princip varenda communitysajt finns killar som har gjort det till sin livsuppgift att lägga ut bilder på lättklädda fotomodeller i syfte att bli "populär" bland andra killar med ståballe. Tillsammans, men vid varsin dator i varsitt land, sitter de sedan och tillfredsställer sig själva. Hett.

Jag har för länge sedan i denna blogg nämnt att jag spelar Hattrick, ett onlinefotbollsmanagerspel. I Hattrick finns bland mycket annat möjligheten att ladda upp sitt eget klubbmärke. Givetvis använder vissa individer denna möjlighet till att ladda upp bilder på damer i diverse komprometterande utstyrslar och/eller positioner.

Jag fattar inte. Vill man nu kolla på sådana bilder är det väl fan inte en fotbollsspelssajt man går till först? Det finns, har jag hört, miljontals sidor där den som är sugen på lättklätt, naket eller analpenetrationer kan få sitt lystmäte. Räcker inte det?

Newsmill ja. Det är som sagt en debattsajt. Man kan registrera sig och posta egna debattinlägg eller kommentarer. Inne på sajten visas en lista i högermarginalen. Det listan visar är de tio användare som är mest besökta, dvs de vars namn det oftast klickats på under senare tid.

Etta på den listan just nu, den 19/12 klockan 08:40, ligger... ja, se själva.

(Klicka på bilden för en större version)



Det står "Emma Watson Nipple Slip". Emma Watson är tydligen någon skådis i Harry-Potter-filmerna. En "nipple slip" lär vara en bild eller filmsnutt där någons bröstvårta syns av misstag.

En bröstvårta! Blotta tanken på en bröstvårta får mig nästan att... gäspa. Jag var tvungen att kolla lite på en av mina nu för att se vad som var så speciellt, men kunde för mitt liv inte komma på något.

Jag har själv inte klickat på länken eftersom jag inte är så sugen på virus, men den ligger alltså etta på en annars hyfsat seriös debattsajt. Grattis Newsmill! Er mest besökta "debattör" är en... bröstvårta! Jag kanske ska börja utge mig för att vara en sådan i stället för en sillpizza, det skulle förmodligen dra miljarder besökare till den här bloggen.

Och ja, Anna Anka ligger tvåa. Jag tar nog tillbaka det där med "hyfsat seriös".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback