Homoerotik på bästa sändningstid

Johan Olsson kom nyss tvåa i Otepääs världscuplopp över 15 kilometer och det var ju skojigt.


Jag har dock svårt att glädjas åt detta eftersom homoerotiken så flagrant flödade under hela TV-sändningen. Jag är stött, förolämpad och djupt kränkt. Jacob Hård och Anders Blomquist brukar annars vara rekorderliga kommentatorer av den gamla fina skolan men idag gick de banne mig fan för långt. Följande är autentiska citat från direktsändningen:


Olsson ser oerhört fin ut!


Anders Södergren tar nu på alla som ligger före honom i resultatlistan!


Mae hotar honom bakifrån!


Det är klassisk hårdhomo när den är som bäst, man blir alldeles... alldeles pilsk, eller vad säger du Anders?


De tar rejält på Hjelmeset!


Och här kommer Lukas Bauer, han ser stark ut!


Fler exempel finns men jag känner mig så mentalt besudlad, ja rentav smutsig, att jag inte kan förmå mig att skriva mer. Jag tar två valium och går och lägger mig i stället.


Skandal!


Kommentarer
Postat av: Jacob (ej Hård)

>[i]Det är klassisk hårdhomo när den är som bäst, man blir alldeles... alldeles pilsk, eller vad säger du Anders?[/i]



När är klassisk hårdhomo bra, och sa verkligen Jacob så, eller var det bara önsketänkande?

2009-01-24 @ 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback