Var jag månne bakfull utan att veta om det?

Efter en knapp veckas bortavaro kom jag hem. Jag kollade igenom posten (inte en enda räkning, däremot tre fotbollsmagasin och sex nya skivor) och satte sedan igång datorn. Tidigare under dagen hade min sambo berättat om ett bakfylletest man kunde göra på expressen.se. Hon visade sig inte vara bakfull. Hon har inte druckit alkohol på snart nio månader med anledning av sin graviditet, så det hade varit jävligt konstigt om svaret blivit något annat.

Jag kände mig symptomfri men drack ändå en liten Nils Oscar Kalasjulöl i går kväll/natt så nyfiken som jag är valde jag att också försöka göra testet. Var jag månne bakfull utan att veta om det? 

Jag kom till fråga 2 av 11.



Jag har inte tagit någon huvudvärkstablett i dag. Svaret "Nej" finns inte med. Testet är alltså omöjligt att slutföra om man, som jag, faktiskt visst har tagit en värktablett då och då mot bakfylleinducerad huvudvärk men som just i dag inte intagit något sådant piller och inte heller funderat på det.

Bra Expressen.

Kommentarer
Postat av: klara

testet är överhuvudtaget idiotiskt.

2009-12-05 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback